duminică, 12 octombrie 2008

e bine !

Joi a fost bine.

Am fost cam 12 (...din amintiri: Mircea Scarlatescu, Cristina Marin, Vlad Stan, Ionut Oprea, Dragos Manac, Octav Druta ... in mod sigur am uitat cativa, si imi cer scuze).

Incepem sa ne cunoastem, se formeaza deja un grup de "obisnuiti ai OpenCaffee", discutam mai mult, si asta e bine.

Va multumesc si va astept ca de obicei, in fiecare joi intre 9 si 11.

Un comentariu:

Mircea Scarlatescu spunea...

Da, din fericire se cristalizeaza un grup de oameni care vin in fiecare saptamana (eu inca incerc sa vin mereu...). Nu poate fi decat un lucru pozitiv...

Propui o tema saptamana asta? Eu, daca-mi permiteti va propun sa discutam de publicitatea online si cum incercati sa va vindeti spatiile de reclama de pe site-uri...

Astept feedback