marți, 3 iunie 2008

OpenCoffee #4, 5 iunie 2008

Am observat ca incet-incet se formeaza un nucleu de oameni care vin la OpenCoffee, ceea ce e excelent. Incepe sa se vorbeasca foarte deschis despre proiecte si fiecare e interesat sa afle lucruri noi si sa dea un sfat. E exact atmosfera care trebuie.

In acest spirit are loc OpenCoffee #4, joi 5 iunie, la Cafepedia Universitate.

As vrea sa dezbatem o tema asupra careia mai am foarte multe intrebari: nivelul programatorilor din Romania si cum facem sa-l crestem. Cele cateva varfuri in domeniu nu ar trebui sa se simta jignite de aceasta afirmatie, pentru ca eu vorbesc de o medie a nivelului.

Ca sa vorbim pe un caz concret, eu am pus la cale un laborator/curs cvasi-permanent la Politehnica, pentru Web Semantic. Am nevoie de feedback-ul vostru pentru chestia asta si vreau sa stiu daca ati vrea sa contribuiti pe viitor, nu neaparat in acest laborator, ci la aceasta idee.

Ne vedem la Cafepedia!

Niciun comentariu: